پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی
سرخط خبرها

نتانیاهو در یک پایگاه نظامی نزدیک جنین حضور یافت

  • کد خبر: ۱۷۲۷۳۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
نتانیاهو در یک پایگاه نظامی نزدیک جنین حضور یافت
بنیامین نتانیاهو در یک پایگاه نظامی ارتش ررژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین، آخرین تحولات میدانی و زمین گیر شدن نظامیانش را در اردوگاه جنین مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌ها عبری زبان به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری این رژیم اعلام کردند، نتانیاهو با حضور در پایگاه نظامی سالم واقع در شمال جنین، به همراه یواف گالانت وزیر جنگ و فرماندهان ارشد ارتش اشغالگر، آخرین اوضاع میدانی در جنین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در حالی که نتانیاهو ادعا کرد، زیر ساخت‌های (مقاومت) را در جنین در چارچوب این عملیات از بین برده است، تصاویر منتشر شده از خیابان‌ها و کوچه‌های اردوگاه جنین از تخریب تمامی زیر ساخت‌های حیاتی این منطقه حکایت دارد.

نتانیاهو همچنین با اذعان به شکست در تحقق اهداف عملیات مدعی شد، این آخرین باری نیست که ما وارد جنین شده و عملیات ما فقط برای یک بار انجام نمی‌شود.

او در ادامه تهدید مقاومت گفت: ارتش اسرائیل همچنان (به تجاوزات خود به جنین) ادامه خواهد داشت.

یواف گالانت به همراه فرمانده منطقه میانی ارتش رژیم صهیونیستی در این نشست گزارشی از آخرین شرایط امنیتی جنین به نتانیاهو ارائه کردند.

گفته می‌شود نگرانی از شکست در از بین بردن مقاومت در جنین و اردوگاه آن مهم‌ترین دغدغه رهبران رژیم صهیونیستی است.

این جلسه در حالی برگزار شد، که اخبار رسیده از جنین حکایت از قرار گرفتن نظامیان مهاجم صهیونیست در کمین جوانان فلسطین داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->